Ladataan Tapahtumat

EVENT INFORMATION IN ENGLISH (Registration form is however in the end of this page both in English and in Finnish)

Tänä vuonna postcrossingyhdistys järjestää kansainvälisen Postcrossing-tapaamisen Hämeenlinnassa, Korttien Tarinat -postikorttifestivaalin kanssa samana viikonloppuna.

14.9. Hämeenlinnassa järjestetään Verkatehtaalla 12. Korttien Tarinat -postikorttifestivaali, sekä Hämeenlinnan Lyseolla Postikorttiparatiisi -postikorttitapahtuma. Kahden suuren postikorttitapahtuman vuoksi miitti alkaa näiden jälkeen Original Sokos Hotel Vaakunassa (kätevästi rautatieaseman tuntumassa). Ohjelmaa on perjantaista sunnuntaihin, josta voi osallistua haluamaansa.

Perjantai 13.9. – Lämmittelypäivä

Hämeenlinnaan jo perjantaina saapuville lämmittelymiitti ja omakustanteinen ruokailu myöhemmin ilmoitettavassa paikassa (osallistujamäärän selvittyä).

Lauantai 14.9. – Festivaali- ja miittipäivä

Lauantai alkaa Verkatehtaalta kello 10, jolloin Korttien Tarinoiden ovet aukeaa. Tervetuloa Suomen suurimpaan postikorttitapahtumaan tutustumaan taiteilijoin, tekemään ostoksia, seuraamaan esityksiä, ja osallistumaan aktiviteetteihin. Paikalla myös Ahvenanmaan Posti. Tapahtumasta sekä Postin, että Ahvenanmaan Postin erikoisleimaukset!

Hotelli Vaakunaan voi siirtyä kello 15 alkaen, jossa varattu tila miittiä varten. Buffet hotelli Vaakunan ravintolassa kello 16-17. Miitti jatkuu iltaan saakka (tila varattu klo 20 saakka).

Buffet menu

• Alkuruoka
    • Vihersalaattia ja persilja vinaigrettea
    • Jokirapu-avokadosalaattia
    • Rosmaniirioliiveja
    • Sitruunaista latva-artisokkaa
    • Blasonin leipää ja levitettä
  • Pääruoka
    • Paahdettua lohta ja äyriäisboullaibassea
    • Peruna-fenkoligratiinia
  • Jälkiruoka
    • Vaniljatäytteisiä tuulihattuja
    • Kahvi/tee

Suosittelemme ottamaan miitissä kiertäviin postikortteihin postimerkin ja leiman jo Verkatehtaalla. Valmiit (sekä leimatut että leimaamattomat) kortit toimitetaan Postille eteenpäin jaettavaksi maanantaina. Leimaamattomiin saa myös tapahtuman erikoisleiman, mutta tästä huolimatta suosittelemme leiman hankkimista jo tapahtumassa, jotta korttisi lähtevät eteenpäin heti maanantaina.

Sunnuntai 15.9. – Jäähdyttelypäivä

Sunnuntaina paikkakunnalla oleville vierailu Hämeen linnassa, jossa opastettu kierros, sekä lounas. Chillailua Hämeenlinnassa.

Osallistumismaksu

Perjantain ohjelma on omakustanteinen. Lauantain miittiosuus yhdistyksen jäseniltä 29€ ja ei-jäseniltä 34€. Hinta sisältää ruokailun hotelli Vaakunassa, sekä miittimateriaalit. Sunnuntain osuus maksaa 25€ ja sisältää kuljetukset Hämeen linnaan ja takaisin, opastetun kierroksen, sekä lounaan Hämeen linnassa.

Ilmoittautuminen

• Miittiin mahtuu mukaan 100 ensiksi ilmoittautunutta (kansainvälisille vieraille 15 osallistujan kiintiö, josta käyttämättömät paikat vapautetaan elokuun alussa kaikille).
  • Rajoitetusta osallistujamäärästä johtuen paikat ovat ensisijaisesti postcrossaajille. Ei-postcrossaavia seuralaisia voi ottaa mukaan, mikäli paikkoja on vapaana ilmoittautumisajan päättyessä. Mainitse mahdollisesta seuralaisesta ilmoittautumislomakkeessa – vahvistamme myöhemmin onko Vaakunassa tilaa.

Majoittuminen

Original Sokos Hotel Vaakuna on varannut meille kiintiömääräisesti huoneita. Jokainen huolehtii itse omasta majoitusvarauksestaan ja kustannuksista.

Tarjoushinta (koodi: Postcrossing) on voimassa hotellin vapaan saatavuuden puitteissa 13.8.2019 saakka. Tällä koodilla varaus vain suoraan hotellista puhelimitse 020 1234 636 tai sähköpostitse vaakuna.hameenlinna@sokoshotels.fi

• Standard yhden hengen huone – 104 euroa / huone / yö
  • Standard kahden hengen huone – 120 euroa / huone / yö

Huonehinta sisältää runsaan buffet-aamiaisen ja alv:n. Huonehinnoista myönnetään S-Card edut.

Huoneet ovat käytössä tulopäivänä klo 15.00 jälkeen ja ne tulee luovuttaa lähtöpäivänä viimeistään klo 12.00.

Ilmoittautumislomake

Ilmoittautuminen päättyy 11.8.2019, tai paikkojen tultua täyteen.

Tarkista lomake huolellisesti ennen sen lähettämistä. Yhdellä lomakkeella voi ilmoittautua vain yksi osallistuja.

Paikkoja/Seats 4/85 (tilanne/as of 15.7. @ 19.45)