Avustajaksi postcrossingyhdistyksen toimintaan

Olisitko kiinnostunut ryhtymään avustajaksi Suomen postcrossingyhdistyksen toimintaan?

Tarvitsemme aika ajoin apua esimerkiksi erilaisissa tapahtumissa mihin osallistumme omalla deskillämme. Yhdistyksen deskillä esitellään postcrossingia harrastuksena, sekä yhdistyksen toimintaa.

Olemme myös laajentamassa merkittävästi sisällöntuotantoa verkkosivuillamme, joten juttujen kirjoittamisesta pitävät ovat tervetulleita kirjoittamaan postcrossaajia kiinnostavista asioista, tekemään haastatteluita, raportteja tapahtumista ym. Sivustomme on tarkoitus myös osin kääntää englanniksi, ruotsiksi ja venäjäksi – tarvitsemme apua näissäkin.

Juuri tällä hetkellä etsimme runsaasti avustajia 24.-28.5.2017 Tampere-talossa järjestettävään Finlandia 2017 -postimerkkinäyttelyyn. Näyttely on ensi vuoden suurin filatelianäyttely maailmassa. Postcrossaajat ovat ensimmäistä kertaa mukana omalla ständillään, jonne siis etsimme vapaaehtoisia. Samaan aikaan järjestetään myös kansainvälinen postcrossing-miitti Tampereella. Avustajia tarvitaan myös sinne.

Palkkaa emme voi maksaa, mutta kulukorvaukset monissa tilanteissa kyllä. Avustajat pääsevät myös tapahtumiin, joissa avustavat, ilmaiseksi. Esimerkiksi ensipäivätapahtumissa yhdistys tarjoaa taukotarjoilut jne.

Mikäli olet kiinnostunut, ilmoittaudu alla olevalla lomakkeella vapaaehtoisrekisteriimme ja kerro muutamalla sanalla itsestäsi ja kiinnostuksestasi. Lomakkeen lähettäminen ei sido sinua mihinkään. Kun tarjoamme tehtäviä, voit päättää aina erikseen tapauskohtaisesti, voitko osallistua sillä kerralla vai et.

Mikäli haluat kysyä lisää ennen rekisteröitymistä, ota yhteyttä!

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Marko Kulmala