HALLOWEEN HÄMEENLINNASSA LA 5.11.2022

Minutes
Seconds

Halloween lähestyy

Tule mukaan Hämeenlinnaan miittailemaan. Mikäs sen parempi paikka Halloween tapahtumalle kuin linna, eli tavataan Hämeen linnassa 5.11.2022.

Ehkä saamme siellä kuulla kummituskissan naukuntaa. Linnassa nimittäin kummittelee kissa nimeltä Pirskatti. Kissa oli Kustaa II Adolfin kissa. Löytyy linnasta kolme muutakin kummitusta. Lisätietoa niistä, lisämaksusta, halukkaille opastetulla linnakierroksella ennen miittiä. Opastettu kierros kestää noin 45 minuuttia ja se kiertää keskiaikaisen päälinnan 1. ja 2. kerroksen.

Päivä aloitetaan pitämällä yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous, mihin kaikki jäsenet ovat tervetulleita. Kokouksen jälkeen on linnakierros sen varanneille, tämän jälkeen siirrytään Kruununleipomoon lounaalle ja miittailemaan. Miittipaikassa on A-oikeudet, ja tarjoilijalta voi ostaa haluamiaan virvokkeita.

Jean Sibelius syntymäkoti -erikoisleimaMiittiin saa, ken haluaa, pukeutua Halloween asuun. Tällä kertaa ei sanota “Less is more” vaan “More is more”. Antakaa mielikuvituksenne lentää.

Miitissä ohjelmana on arpajaiset, bingo ja parhaan naamiaisasun valinta/palkitseminen. Mukana on myös Minna Lehväslaihon ja Korttien Talon pop-up myyntipisteet. Löytyy myös korttikierrätyspöytä (tuo omat ei niin kivat kierrätykseen ja ota kotiin mielestäsi kivemmat).

Miittiä varten on painettu oma postikortti, joka on tilattavissa Putiikistamme. Myös alepostimerkkejä on tarjolla erä miittiin osallistuville.  Lähetyksiin pyritään saamaan Sibeliuksen syntymäkodin erikoisleima.

Miitti on avoin kaikille postcrossareille. Osallistumismaksu on 30 euroa yhdistyksen jäseniltä, 35 euroa ei-jäseniltä. Hinta sisältää lounaan sekä miitissä jaettavan materiaalin.

Ilmoittaudu mitä pikimmiten, kuitenkin viimeistään 20.10.

HALLOWEENIN OHJELMA

10.30 – 10.55 SAAPUMINEN JA ILMOITTAUTUMINEN SYYSKOKOUKSEEN JA/TAI LINNAKIERROKSELLE

• Syyskokous vain postcrossingyhdistyksen jäsenille.

11.00 – 11.30 YHDISTYKSEN SYYSKOKOUS

• Suomen postcrossingyhdistyksen sääntömääräinen syyskokous. Vain postcrossingyhdistyksen jäsenille.

11.30 – 12.15 OPASTETTU LINNAKIERROS

• Maksullinen, ennakkoon ilmoittautuneille

12.00 – 12.30 SAAPUMINEN JA ILMOITTAUTUMINEN HALLOWEENMIITTIIN

• Koskee niitä, jotka eivät osallistu syyskokoukseen

12.30 – 13.15 HALLOWEENMIITIN LOUNAS

• Lounas noutopöydästä

13.15 – 18.00 HALLOWEENMIITTI

• Juhlasalissa Korttien Talon, Korttien tarinat osuuskunnan, Minna lehväslaihon ja Suomen postcrossingyhdistyksen myyntipisteet.
  • Kaffepiste käytössä koko miitin ajan kahvioption lunastaneille
  • Arpajaiset (upeita palkintoja)
  • Postcrossing-bingo

19.00 – POSTCROSSING-KARONKKA

Jatketaan iltaa Hämeenlinnassa olevien kanssa jossain mukavassa paikassa. Oma-aloitteisesti, omakustanteisesti.

ILMOITTAUTUMISLOMAKE

Ilmoittautuminen on päättynyt